Thursday, June 19, 2008

penantian berakhir...

Bismillahirahmanirahim…
dengan lafaz Alhamdulillah sekali lagi kualunkan kalimah suci ini tanda kesyukuran yang tak terbelah bagi…tak tau nak ucap mende lagi selain lafaz yang mulia Alhamdulillah.
Syukran Ya Allah… penantian yang ku tunggu2 akhirnya sampai sudah ke destinasinya, keputusannya… 1-0, hehe… Allah telah memberi aku peluang dan ruang untuk meyambung ijazahku di sebuah university yang menjadi idaman aku di suatu ketika dulu…aku tak kata aku Berjaya sebab aku masih belum berjaya, sebab tanpaNya aku memang takkan dapat peluang tu..insyaAllah akan aku pergunakan peluang dan ruang di tempat baru yang bakal ku jejaki tu sebaiknya, izinkan aku…ya Rabb.
saat aku mengetahui keputusan tu aku tak rasa apa2, aku gembira sebenarnya, tapi aku takut untuk melahirkan rasa gembira tu..takut2 ia hanya mimpi semata. Sebab sebenarnya banyak sangat masalah yang melanda, bukan mengeluh atau menyesal Cuma rasa peluang tu sukar untuk dikecapi…well,, Alhamdulillah. Dan saat ni, walaupun aku rasa terharu dan rasa nak menangis tapi air mata ni tak mau keluar lah pulak…
~menjadi diriku dengan segala kekurangan~

No comments: