Monday, June 16, 2008

luahan rasa


Sebenarnya takde idea nak menulis nie, dan sememangnya aku bukanlah orang yang ada idea pun… kalau ada idea , takde bakat nak mengarang ayat pulak..tapi insyaAllah aku nak try juga buat. Bukan berlagak atau ‘ex’ ke apa tapi mybe latihan untuk aku supaya bertambah2 lah kemahiran menulis yang harus dipupuk tu, insyaAllah. Aku tahu penulisan aku ni masih di tahap yang rendah dan mybe tak terkesan pun pada sesiapa…sebabnya aku memang tak reti nak mengarang. Apa2 pun bersyukur aku kerana masih diberi keinginan yang kuat tu..sebab tu jelah faktor aku masih menulis ni..sebenarnya menulis tu memang lah senang je, tapi untuk menulis sesuatu yang berguna tu yang susah, aku ni jenis yang tak berkembang kot…nak beri pendapat ke pandangan ke susah skit. Pemikiran aku nie ntah…aku tak tahu…kadang tu matang kadang tak , kadang waras kadang tak, kadang bergeliga dirasa walhal takpun…itulah aku, just apa yang terdetik itulah yang aku curahkan…


*~~menjadi diriku dengan segala kekurangan~~*

No comments: