Tuesday, April 27, 2010

Ketika "final" bertasbih...

Alhamdulillah... hari nie berakhir lah sudah final exam untuk semester ini...paper last...subjek yang aku paling tak suka...tapi Alhamdulillah...tadi jawab soklan terasa mudah...tapi tak pasti le betui tdak jawapnyer...moga2 apa yang 'ternukil' diatas kertas tadi paling tidak buat aku yakin...bukan yakin betul..tapi ketenangan yang aku rasa berbanding subjek laen lebih sket kat sini..hihi. Alhamdullilah Allah permudahkan...

erm...adek2 sekelas dah sibuk tanya bila nak balik??? erm...tak balik kot, aku jawab. akak buat apa tak balik...?? tak balik esok...ada hal sket..tak tahu lagi, tak amik tiket pun lagi. ramai yang balik esok...hemm aku tak bersedia lagi nak balik...bilik tak kemas lagi...tak kisah pun...aarghhh...

sebenarnya dah terasa balik saat2 tak best...macam dolu2...huhu. aku tak suka menghadapi suasana balik 'membalik' nie...bukan tak suka nak balik kampung...tapi banyak mende yang aku tak suka... satunya nak balik..kena naik bas... nak kena kemas barang..tapi kena balik...haha...

tapi tak best pun duk upm nie...sebab orang semua da balik...sunyi jer rasa kolej...sahabat2 pun daa ramai yang balik, memang tak sronok lah duk sini...tapi perjuangan masih belum selesai...

seperkara...my best frenz, dilla dah mai sini dah buat praktikal kt MARDI...cuma belum sempat nak jumpe lagi...humm... nak jumpe nak jumpe...lamer tak jumpe dia...hiihii...tak sabor nak tengok dier...

oohhh....setelah beberapa hari tidak menulis...fikiranku beku...saat idea mencurah tak dapat diluah...resah...resah....kesah...jiwa rindu tuk bertemu...ilhamkan Ya ALLAH....

No comments: