Thursday, April 1, 2010

Alhamdulillah...mengira detik waktu yang berlalu...dan menghitung detik waktu yang bakal mengundang gelisah...





VS




Pesta buku 2010 da berlalu... dalam duk sahabat2 sronok membeli belah.. aku memendam rasa cemburu...sungguh seronok mereka...tapi aku tak berpeluang kali nie menjejak dan 'memulun' beli buku...rasa sangat sesak jiwa sebab tak dapat pegi...sedey pun ada...huhu. insyaallah semoga tahun depan masih berpeluang tuk kali kedua. hati memujuk...Alhamdulillah sekali lagi, sebab berkesempatan membeli buku ALEXANDER ADALAH ZULQARNAIN yang ditulis oleh pak Alex, bukan kt pesta tapi kat UPM, coz ari ahad lepas dia ada datang untuk 'bedah buku' yang dia tulis...sekurang2nya terubat hati dapat satu buku pun jadilah.. nanti cuti sem terisi jugak dengan bacaan ilmiah...huh..tapi dalam duk belek2 buku tu yang tebalnya 700 lebih agak pening untuk aku memahami sejarah dan fakta yang diceritakan tapi banyak info yang tak pernah aku sangka dalam tu...aku tak pasti samada bila aku akan abis baca...cuma terdetik pula nak mencari buku ISKANDAR BUKAN ZULARNAIN yang hadir dipasaran lebih awal dari buku pak alex...apa yang membezakan kedua-dua buku ni ye??? takpa2..nanti balik umah p cari kat kedai darul ansar naa...


hoho bulan april menjengah tibe..petanda final exam da nak mule...


14/04/10 - ENTOMOLOGI ASAS

21/04/10 - MIKROBIOLOGI BIOINDUSTRI

- PENGURUSAN TANAH LESTARI

27/04/10 - EKONOMI PERTANIAN

28/04/10 - KOMUNIKASI DAN PERUBAHAN

Ya ALLAH...permudahkanlah untukku urusanku dunia dan akherat...

No comments: