Tuesday, April 27, 2010

Dendang perantau maya....

Ohho...seram sejuk je rasa...duk merantau n merayau2 kat blog orang lain...ermm...banyak pengajaran yang dapat aku amik..yang macam best2 aku save dlu..tak larat nak baca panjang2 kt depan pc nie..kutip banyak2 dulu pasni baca no...eii..sejuk semacam...rupanya hujan kt luar tu..tak terperasan asyik sangat mgadap pc..huhu yelah online puas2 exam da abes..kui2

erm... hari nie aku nak mengembara dan terus mengmbara..sementara peluang masih ada...hih mengembara dunia blog..mengenal orang baru, walaupun tak kenal...dan mengambil iktibar dari setiap tulisan diorang dan semestinya untuk menambah pengetahuan dan pengalaman..boleh ek camtu..?mestilah boleh....aku daa bosan buka blog yang tak update2..haha (sory!), blog yang dolu2 aku selalu ziarah.. kini sepi tak bercerita...aku tahu diorang masing2 sibuk dengan kehidupan dunia y fana ini sebagai pejuang dalam bidang masing2 dan pastinya PERJUANGAN ISLAM YANG UTAMA!

sO, aku beralih arah...mencari destinasi baru yang boleh aku berkelana pulak...da jumpe...blog yang sangat menarik...aku tak kenal siapa dia tapi hati ini tertarik untuk selalu singgah ke blog nya.. biar saja dia bercerita, berceloteh, berpesan...dan aku kan setia mengunjunginya walau tanpa bicara...kerana aku sudah cukup serik untuk mengharap pada manusia...biar ceritanya menjadi pengajaran untukku menghadapi kehidupan dunia ini... hurmm...

dan aku akan terus mengembara....kemana saja yang telah ditakdirkan Dia untukku...

No comments: