Saturday, September 20, 2008

VIRUSSS!!!

Astaghfirullahal'aziim... ya Allah... Alhamdulillah,
Kau telah menyesakkan nafasku dan meresahkan hatiku..aku tahu hanya satu...
kerana aku semakin jauh dariMU..
izinkan aku kembali menautkan hati ini hanya untukMU,
jauhkan aku dari segala keluh kesah yang semakin menjauhkan aku dan ENGKAU ya RABB!
biarlah ujian ini menjadikan aku sedar bahawa aku memang dalam kealpaan...
maka bantulah aku untuk mempertingkatkan iman dijiwa ini...
dihati ini biar hanya ENGKAU yang bertakhta...izinkan aku..merayu padaMU dengarkan aku...
hanya padaMU titis airmata ini kuserahkan...
agar kelak ia menjadi saksi aku mencintaiMU...keranaMU!
huhu..sedih nie...semua 'word' dalam pendrive hilang..semua karya2 and assement 'lost'..
virus pemusnah!!!!! terima kaseh sebab sedarkan aku sesuatu dengan 'KEHILANGAN'...

2 comments:

qarienupi said...

kehilangan,
mengajar kita untuk lebih menghargai sesuatu saat ia ada.

juga supaya kita sedar bahwa tiada suatu pun yang kekal di dunia.

juga menguatkan hati kita dengan perasaan redho,
serta yaqin bahwa tiap sesuatu yang dihilangkan dari kita oleh-NYA, akan diganti dengan suatu yang sama atau jauh lebih baik dari itu.

p/s: sabar ye.slamat ari raye.maaf andai ada kata2 yang mengusik jiwa. kullu 3am wa enti bikhoer ensha ALLAH. rebutlah sepuluh malam terakher ini.

dzatuun_nithaqaini said...

syukran2...
benar lah apa yang dikata...
insyaAllah..moga semakin bertambah iman dihati ini...untuk teguh berdiri..ameen.

SELAMAT HARI RAYA!!!