Wednesday, September 16, 2009

KALAM RINDU BERTEBARAN...

SALAM... Tebaran rindu untuk semua...
saje je nak 'mencapap'... memang akhir2 nie aku asyik camtu... kalau dulu aku tak pernah dan x berpeluang nak buat keje2 'mencapap', inilah masenya walaupun tak suker sangat...huhu. memang takde kaitan pun dengan apa yang nak aku sampaikan nie... ari nie baru berkesempatan nak menulis setelah berpenat lelah dengan keje2 n test n present n kelas dll.

just nak wish:

SELAMAT HARI LAHIR!!!
SAPER2 YANG LAHIR PADA BULAN 9...


nak terus wish laa...
terutama yang palinG dekat esok, RUBIATUL ADAWIYAH-17/09
yang dah lepas MUNIRAH-10/09
yang akan datang lagi.. AIDA-28/09 & AMNAH-29/09

SEMOGA ALLAH MERAHMATI KALIAN SEMUA DAN SELALU BERADA DIKALANGAN HAMBANYA YANG DIREDHAI...

hehe...n yang teristimewa... akulah...13/09 genaplah umur 22 tahun. arini dah terlajak 3 hari ek..
kenapa istimewa? takdelah istimewa sangat... dan jutaan terima kaseh kepada sape2 yang wish pada hari kejadian...ada msg yang aku baru baca semalam, coz x perasan n nser ada problem sket. hari kejadian aku sibuk dengan TRAN-MALAYSIA kt Shah Alam... Alhamdulillah Dia bagi pengalaman yang banyak pada hari tu, sepertinya satu hadiah istimewa dari DIA...
emm...umur semakin bertambah, RAMADHAN pulak mengira detik waktu akan berlalu...dan aku? berbaur pelbagai rasa hati...yang pasti, bukan sebuah kegembiraan...

No comments: