Wednesday, September 9, 2009

09/09/09...

mengimbau kenangan 5 tahun yang lalu.... SPM 2004

Sahabat2ku andai kalian masih ingat, terutamanya yang memberi idea saat itu..Lia, yang dah lama hilang khabar. sahabatku Ruby mungkin aje bertemu disini...yang lainnya? Quis, di UPSI sana, Liza, lupa kat mana dia praktikal, Tiah- KTB Setiu lagi agaknya, Anis-langsung tak tahu kemana, Aida je yang respon semalam, dia ada kat rumah agaknya. hemm...
Kami pernah berjanji, pertemuan pada tarikh keramat yang telah dipilih...090909. namun hari ini janji tiada dapat ditepati... semalam salah seorang sahabatku, aida bertanya khabar dan mengingatkan aku tentang tarikh tu...aku ingat...tapi bagaimana untuk merealisasikannya??? tempat pertemuannya yang pernah disepakati nun...disebuah pantai...Balok, Kuantan. ku katakan padanya pertemuan tertunda pada hari raya lah agaknya...semua orang ada mase tu, insyaAllah.
namanya sahabat, namun begitu aku SEAKAN semakin melupakan mereka..tapi bukan sengaja lupa..kekangan mase seakan mengajar aku untuk melupakan kenangan tika bersama mereka, kerna aku kini punya agenda hidup yang perlu lebih diutamakan...tiada lagi mase tuk mengimbas2 memori lampau yang kadang hanya menyesak jiwa. namun, ada waktunya...

4 comments:

rin-ki-shi-ka said...

kak,cm kenal orng yg pki bju pink 2..hee

dzatuun_nithaqaini said...

yelah..geng2 puteri umno ek??? huhu... upss..pink y mana tu???

biru vs pink ???

rin-ki-shi-ka said...

baju kurung pink yg ayu tu..hua3..=p

Annur_syahmah said...

sakam..wah..wah..skuad ape2?bintang tiga ke?hehe