Tuesday, July 22, 2008

Entry luahan kalbu



Program yang aku citer sebelum nie Alhamdulillah berjalan lancar dan semoga mendapat redha Allah selalu… Alhamdulillah kerna aku berpeluang untuk menyertai program tu dan Alhamdulillah sahabat aku pun turut serta…walaupun ada keraguan dalam hati masing2… Alhamdulillah, Allah bukakan hati kami… InsyaAllah, semoga kami akan terus istiqamah untuk memilih jalan ini..Ya Allah pandulah hati kami agar sentiasa mudah untuk menerima setiap perkara kebaikan dan tiada was2 dalam melakukan perkara kebaikan… ameen2 ya rabbal alameen…



Sebenarnya inilah yang aku cari dalam pencarian aku selama ini..walaupun dulu peluang tu ada tapi aku yang tak pandai menggunakan peluang tu, boleh kate se dua je aku pernah sertai program cam tu mase kat UMT, tu pun payah rasa nak buat keputusan, asyik duk main dengan perasaan sendiri…almaklumlah aku memang tak biasa dengan program2 macam nie…takde pengalaman, SEGAN dan rasa tak layak nak bersama2 mereka ( sape ek?) …walaupun aku berminat sangat dan membuak2 perasaan nak ikut dengan xtvt2 macam tue…tapi tulah macam aku kate..aku ni penakut maka keberanian tu takdop dan mudah je keinginan tu dikalahkan oleh perasaan aku sendiri…



sebab tu..sekarang aku nak ubah sikap aku, insyaALLAH…tapi, ish.. (tapi tu selalu ada dalam hidup aku…)sukar untuk aku…tak reti nak royak dah..dan tak tahu macamane nak buat…huhu…help me!


‘Menjadi diriku atas segala kekurangan’ lagu nie selalu menjadi penghibur dikala aku rasa sesak! Dengan penuh harap… banyak sangat kekurangan diri ini yang buat aku ‘down’…



Lega rasa dapat luahkan perasaan nie…tapi masih banyak yang tak mampu aku luahkan..biarlah menjadi rahsia buat sementara waktu…aku nak citer kat orang pun…pada siapa? Sape yang nak dengor… aku pun bosan dengan masalah aku sendiri yang tak sudah2…tapi Alhamdulillah aku ada DIA untuk aku curahkan segala yang tak terluah…dan blog nie sebagai tempatnya untuk aku meluahkan sikit2 la… sekurangnya rasa macam dah luahkan pada seseorang dan lega…walaupun aku tahu takdop orang bace..tapi sekurang2nyer aku tetap pembaca setia apa yang aku tulih…haha. Ehem2….


sekian dulu wassalam…(macam tulih surat lah pulok…)

No comments: