Tuesday, February 8, 2011

1,2,3...Sinergi...

Alhamdulillah... "sinergi" bertambah selepas menyudahkan pembacaan novel sinergi yang telah lama jadi buah mulut sahabat2...kalau dorang duk citer n menghayati sinergi aku tak faham...xleh nak joint...cuma berazam untuk baca...tapi bila dah abes baca dgn sungguh2 (x sesungguh test/exam..) Alhamdulillah.. semoga ada sesuatu yang akan aku bawa...untuk dapat sinergi yang dalam citer tu..agak payah bagi aku...formula 1+1=3. yeahh...aku suka dengan jalan cerita kisah sinergi...tapi taknak ulas... dah basi kot...cuma aku pun nak cipta formula sendiri dalam membina sinergi diri...hoho! formulanya...belum lagi....

Alhamdulillah...sebab dah berjaya hantar proposal dan dapat balik umah cuti aritu...walaupun banyak perkara yang berlaku...kafarah dan muhasabah untuk aku...dan sejuta kesyukuran atas segala nikmat dan 'ujian' yang Dia beri pada aku., keluarga, sahabat..insan sekeliling..saudara seislam dan seluruh ummah sedunia! Alhamdulillah! Allahuakhbar!!!

Subhanallah wa bihamdihi...Subhanallahal a'ziim...

No comments: