Thursday, July 2, 2009

GEMPUR!!!

salam... haha...GEMPUR... satu pengalaman, satu takdir yang membawa kepada perubahan arus perdana... kisah hidup seorang aku...
Langkah berteman sahabat, kumulakan...
Doa di pohon pinta kekuatan
Kemedan GEMPUR kususuri perjalanan
MENYUSUP ke segenap pelusuk jangkauan
Ditelan saja debaran yang kian kuat terasa
Biarkan saja kita punya MISI disini
Kita bukan pesalah kenapa harus TAKUT?
Hati membujuk rasa...ALLAH selalu bersama!
Ku ingin kaki ini melangkah berani
Ku mahu bicara ini bisa menyentuh kalbu
Ku tak ingin kalah sebelum berjuang
Ku bukan cuma mahu berangan
Ku mencari redhaNya Tuhan...
Tapi mungkinkah ia sekadar omongan kosong?
Ku tak ingin begitu...
Segalanya belum berakhir...
Kerana ianya baru bermula
Sebuah PERJUANGAN yang PASTI!
Walaupun aku tak pasti tentang aku...
Namun ku tahu aku MESTI untuk aku PASTI!!!
Mesti mampu untuk pastikan KEMENANGAN!!!
ALLAHUAKHBAR!!!
dzatuun_nithaqaini
2 julai 09
4.38 p.m

No comments: