Saturday, April 25, 2009

PESTA BUKU

salam...emm... apa nak citer ek ari nie???

takde citer best pun sebenaqnyer... just nak citer semalam dengan semalam y lepas, aku telah diberi ruang dan daya upaya untuk ke pesta buku kt PWTC...huhu sonok sangat...sebab tu p 2 kali..kalu 'money' masih ada lebihan kan kujejak lagi kaki kesitu arini n esok..tp tulah manusia..banyak keterbatasan yang perlu dihadapi kerana kita manusia memang tak sempurna, walaupun dari segi penciptaan makhluk tu kita adalah sempurna kalau nak dibandingkan dengan makhluk2 ciptaanNya y len... PESTA BUKU! apa y best ek ?? entah sebab firt time pegi kot..kui2. sebelum p tu ada duk 'usha 2' akak2,senarai buku2 yang disyorkan:
1) hati sebening mata air - amru khalid
2) Kaifiyat mempertajam mata hati dalam mengenal ALLAH - syeikh ibnu athoi'illah
3) Nvel maafkan aku - zaharah muhammad
4)pemilik kasehku setelah ALLAH dan Rasul - Fatimah Syarha
5) yang nie banyak jugak duk tanya,tapi senarainya ade dengan sahabtku dia y duk salin..huhu.
so,antara senarai tu satu je y aku jumpe..no.4 tu..y len semue tak jumpe, mmg tak jumpe... dalam pencarian y tak jumpe, makanya yang terdetik n ditakdirkan untuk aku adalah, hehe majalah solusi untuk 1-5, aku dapt beli jugak dengan harga rm5 satu. untungkan??? Alhamdulillah rezeki aku lah tu coz sebelum nie mmg tak pernah kenai pun majalah solusi, lagi2 buku2 ust.hasrizal, aku terima nikahnya 1, bercinta hingga ke syurga dan rindu bau buah tin, 3 buku tu pakej rm50. buku tuk guru pun satu je sempat beli, 'kisah cinta dalam Al-Quran'. yang selebihnya adalah sket2 beli cenderahati untuk anak2 buah kat umah nun...barangn keluaran ana muslim, buku2 mewarna tuk anak sdare y kurindu...Nur Syafikah. y len2 untuk kakak n abang dier...adala sikit2. just menghibur hati anak2 sdare y dh lame x ketemu....
itu jelah y termampu...kalu ikutkan hati mmg semua nk beli...hehe.so y tk terbeli tu boleh le pinjam2 lepas nie...walaupun tak sama dengan 'ada' dgan pinjam tu...
malam nie aku duk sorang...akak bilikku udah pulang tadi..naiknya bas kul 11p.m nanti berlepas ke kedah... aku??? masih disini, menunggu saat waktu...smacam ada perkara besar je nak jadi ek??? emm mungkin atau tidak...hanya Allah y lebih tahu...

No comments: