Thursday, October 16, 2008

CUTE CHILD....

SEMOGA ALLAH MEMBERKATIMU DUHAI SANAK SAUDARAKU...
MOGA2 MENJADI INSAN SOLEH SOLEHAH DUNIA WAL AKHIRAT...





Mereka semua adalah sebahagian daripada anak2 sedare aku yang paling kecik la kire...

2 daripadanyer dah takde ayah...menjadi tanggungjawab aku mendidik mereka semua...

tapi aku pun sangat perlu dididik dan terdidik..supaya aku boleh menjadi pendidik kepada diri aku sendiri dan mereka...tapi kerana kenakalan anak2 kecil ini kadang kala tercabar juga kesabaran, disamping mendidik mereka sebenarnya mereka turut sama mendidik aku...

terima kaseh buat anak2 sedare aku semuanya yang berapa orang ye? (kire jap...emm)

haa 13 orang semuanya...tq bcoz memberi peluang kepada ~~~~~ untuk menjadi seorang pendidik tak bertauliah tatkala kita bersama(~~~~~ segan nak letak nama panggilan tu) huhu.


walaupun korang tak faham dan takkan baca pun benda nie...takpe..aiman ko tak kisah kan???

No comments: