Thursday, July 3, 2014

Astaghfirullahal'azim... saya sangat sedar akan kondisi diri saya sekarang, dan saya tahu Allah lebih-lebih lagi tahu akan keadaan diri saya yang sedang 'sakit' nie...tapi sungguh saat saya menulis ini, hanya kerana terbaca blog ustaz hazrizal rasa terkena dengan batang hidung...walaupun tak la tepat mana, hehe.. 
disini : 


Saya merasakan bahawa saya perlu menyahut kempen ustaz untuk 'diam' sebab saya tahu, kata-kata saya tak berkesan pun untuk disuarakan... apatah lagi tika ini, saat hati tengah sakit, dan saya cuba untuk mencari penawarnya di bulan yang mulia penuh keberkatan ini. ditambah sememangnya saya sangat tiada idea untuk menulis 'something' yang' baik' untuk di publishkan. walaupun entry sebelum nie saya post kan kerana merasakan diri telah lama tak menulis..walhal dalam hati tak rasa perlu pun untuk meng'post entry tersebut, tapi tetap sahaja tangan ini gatal menulis.. apapun abaikan sahajalah tulisan yang entah apa-apa dari tangan saya yang bisu ini... Salam Ramadhan!!!

No comments: