Saturday, May 18, 2013

Satu perenggan kata....sekadar secicip usaha...

                    Alhamdulillah...menelusuri perjalanan blog nie yang dah hampir 5 tahun di alam maya nie... walaupun dari tahun ke tahun semakin berkurang karya yang diterbitkan di ruangan blog bisu ini...huhu tetap saja syukurku kepada Dia yang telah memberi ruang dan ilham untuk aku tetap menulis...walaupun kadang tulisan aku bukan lah 'terbaik !!!' sangat pun...aku tersangat tahu itu....tapi tetap juga nak menulis walaupun  seremeh yang sedang aku tuliskan sekarang nie..hehe...langit sedang bergemuruh dengan guruh dan petir...hujan belum turut sama berpesta rahmat...semoga istiqamahkan aku Ya Allah.... walaupun bukan untuk siapa-siapa...tetap sahaja moga manfaatnya berbalik kepada aku sendiri... hanya ini yang termampu...

SUBHANALLAH...

ALHAMDULILLAH...

ALLAHUAKHBAR...

LAILAHAILALLAH...

No comments: