Wednesday, March 17, 2010


Betapa hari ini ku merasakan lelah
Menghadapi situasi yang sama berulang2
Seakan memberi satu cabaran tuk hadapinya
Betapa aku lemah dan tak berdaya
Tuk sekali lagi menghadapinya
Ya Tuhan ampuni aku atas segala keluh kesah ini
Kerna bukan sengaja tuk ku beralasan
Tapi seakan ku tak sedari hikmah disebaliknya
Berikan aku jawapan yang pasti
Agar tiada lagi penyesalan berganti
Tuk kuterus melangkah gagahkan diri
Pencari cinta Ilahi bukankah sering diuji
Bersabarlah dan tabahlah…untuk sebuah redha ilahi…


betapa gmbr ini tiada kena mengenanya dgn nukilan ini..haha ( sekadar hiasan)

Duhai diri yang lupa pada nikmat tuhanMu
Sedikit ditarik tuk penghapus dosamu
Bersyukur selalu menghadapi nikmat ujian….
Indahnya andai kutahu betapa besar nikmatnya
Oh Tuhan ampuni aku yang selalu bersalah….
Kuatkan aku tuk cabaran yang seterusnya
Yang aku tak pasti apakah mampu tuk ku berdepan…???
Kerna itu hanya padaMu kuserahkan segala
Urusan hidup matiku agar dalam rahmat dan redhaMu senantiasa…insyaallah, amen!



saat2 teruji...kadang2 manusia seperti aku ini...terjerlus kelembah ammarah...Irghfirli ya Allah...

No comments: