Monday, February 8, 2010

SAHABAT...

Sahabat...aku rindu kamu...lamer tak dengar cerita...aku ingin bercerita...tapi nampaknya kamu sedang dilanda sibuk yang amat... kita tak jauh... tapi seakan jauh...

Sahabat yang jauh pulak semakin jauh...entahlah...ada hikmahnya...mungkin Dia mahu aku tetap teguh sendiri. bukan kerana sendiri...tapi kerna hati yang sakit barangkali...

Sahabat...aku rindu kamu yang selalu disisi...tapi sepertinya kita bukan tak serasi...cuma kerna aku barangkali yang lebih suka begini...menyendiri...maafkan andai terlalu banyak yang terasa hati...

Sahabat...kau dimana? sahabat yang lama kunanti tak pernah kunjung tiba...entah..mungkin kerana aku yang bersalah...hanya mengharap diberi...tapi tak pernah cuba untuk memberi...

Sahabat...oh sahabat...kalian tetap ku kasihi...dan inginku kasihi selalu dihati... semoga segalanya kerana DIA...

No comments: