Saturday, February 27, 2010

MERAWAT DUKA SENDIRI...

Hari-hari terus berlalu…orang2 disekeliling ada yang dah tak kelihatan di pandangan mata, dan ada jugak yang memang dah tak ada kat dunia nie…yang ada pulak, orang2 yang dah biasa kelihatan dan mungkin yang tu je yang akan selalu aku tengok, kiri, kanan, depan, dan belakang sementelah keberadaanku disini…orang yang sama. Dan orang yang tak pernah kelihatan di pandangan mata, tapi selalu rasa ada di sisi, siapalah dia, selalu buat aku tertanya2, dan pulak yang dulunya orang2 tu berada disekeliling aku tapi sekarang masa dan tempat dah berbeza, yang selalu ku rindui sahabat2 ku lah…apapun, siapa pun, dimana pun kalian tetap selalu inginku lontarkan pandangan kaseh sayang dan salam kerinduan…walaupun mungkin saje aku tak mesra tatkala bersama, bukan ape..hehe I’m shy girl…(betul ke ayat tur?) memang aku seorang yang agak pendiam tapi siapa yang betul2 kenal dia tahu saper aku…(hulk Hogan…)haha..


Ntah knape, sejak 2 menjak nie hati asyik teringat kenangan2 lamer…dulu…aku macam mane? Duk pulok tengah ada fb baru buat...duk mencari info pasai sahabat2 lamer…tapi tak pulak add diorang…sajer nak tengok perubahan dan keadaan diorang sekarang...aku malas nak sembang n x reti satu agi hehe buleh pulok gitu..tu cakap, dalam alam maya yang takde suara pun aku masih pilih untuk menjadi pendiam! Apa masalah aku nie…? Katak dibawah gelas ke aper…

3 comments:

KaCaNg87 said...

hehe..ma ad dh fb..ym ad x?

dzatuun_nithaqaini said...

huhu...my laptop udah nggak ada... so,ssh r nk ym...

KaCaNg87 said...

oke2..xpe^^,