Saturday, June 12, 2010

seketika berceloteh....

ALHAMDULILLAH....ALHAMDULILLAH...ALHAMDULILLAH WA SYUKURILLAH.....

Pertama2 ucapan syukur tak terhingga...atas segala kurniaanNya yang tak terhingga dan "sesuatu" yang amat bermakna...mungkin bukanlah baik sangat bagi orang lain...tapi Alhamdulillah ini yang terbaik bagi aku dan insyaallah akan datang akan lebih baik...
semestinya hari ini aku bukan berada di kampung lagi... sekarang kt ampang kt umah kakak. bukan isi masa lapang ye... aku tak suka tuk berada di kl di waktu cuti begini..tak cukup 2 minggu kat umah melepas rindu kt keluarga...terutamanya anak sedareku syafikah cz time aku duk umah dia p sekolah..seusia 5 tahun pagi petang ada kelas...malamnyer je boleh bermanje coz dia sudi nak tido ng aku..hehe tapi pueh memujuk...time dia cuti pulak aku kena 'oncall' ng kakak kt ampang..byk keje katanya..suh tolong lah...alhamdulillah dpt gaji..huhu. da seminggu aku kt sini...tunggu adik dtg mggu depan n aku nk cabut lari...haha. nak balik umah lagi....
Owh...macam tak best jer bile kena balik kl...coz banyak sgt program kat negeri asalku yang ader...sumer mtak konfem kehadiran...tapi aku tak dapat hadir...program SAP10 kalau tak ditunda...aku daa ikot serta 4 n5 hb aritu...6hb da naik bas dari kuantan ke kl..seawal jam 8 pg..xpenah dibuat aku sebelum nie...my sis la y beli tiket n sebab my sis y kt kl tu cakap suaminya keje ptg so amik la tiket awal sket sblm kul 9.30 katanya...so bolehla amik aku kt pekeliling...alih2 da beli tiket katanye suaminya keje pagi pulak... aku daa membebel banyak kali dalam hati...huh...geramnya...cz x dpt duk lamer umah satu hal...n pagi tu mak masak nasik minyak n aku x sempat makan..hoho...kempunan...xlah sgt..baik untuk aku sebenarnya coz kalau aku makan pagi tu konfem sgt2...aku akan muntah...lalala....sbnrnya 6hb tu jugak ada liqa' usrah ng HISMAT kemaman...aku tak dpt p... 19 n 20 nanti ada Nadwah HISMAT lagi.. aku x dpt p jugak..hemm rindu jugak nak jumpe sahabat2 HISMAT hihi wlpn takdelah rapat sangat..tapi masa ni la kan nk merapatkan ukhwah...tapi...Dia Maha Tahu apa yang terbaik untuk aku...
okaylah...setakat ni dululah rasanya...
Assalamualaikum...

No comments: