Thursday, August 6, 2009

detik waktu terus berlalu...

Innalillah...untuk jiran aku tokwan. td dapat msg dr kakak kt umah, dia bgtau TOKWAN meninggal hari nie...baru je hr isnin aritu mak lawat tokwan kat hospital kuantan, mak ajak aku..aku tak pi (sesal tiada guna)...untuk selamer2 nye dia dah takde...takkan ada lagi tokwan yang boleh aku panggil tokwan...semoga rohnya dicucuri rahmat dan redha ALLAH selalu... AL-FATIHAH...untuk ayah jugak...

KEMATIAN! aku takut bile dengar perkataan tu...kenape perlu aku takut??? aku takut kehilangan orang2 yang aku sayang...walaupun bila2 masa je benda tu bakal terjadi, setiap detik setiap saat...mungkin saje aku yang pergi dulu, itu lebih baik dari aku yang kehilangan...
ya ALLAH panjangkan usia ibuku, beri kesempatan untuk aku berbakti kepadanya, agar dia berasa bangga dan redha punya aku,adik.,kakak2, n abang sebagai anaknya...moga Engkau selalu melimpahkan rahmat dan redhaMu buat kami...



Alhamdulillah..Alhamdulillah..Alhamdulillah..

1)keadaan dah semakin membaik pulih,insyaAllah...setelah 3 hari dalam keadaan mood "mabuk" bas punyer pasal...walaupun masih kepeningan lagi sekarang nih...

2)assement dah setel...

3) JUST,,,melazimi diri dengan zikir2..

4)sekadar menjadi hamba yang bersyukur...salahkah?

5)atas segala2nya..nikmat 'hidup' tika ini sebelum 'mati' datang tiba2...

No comments: