Thursday, May 28, 2009

sekadar jenguk!

Assalamualaikum...emm.. lamer tak menjengah teratak hijau nie, sejak dua menjak duk kat umah nie...seakan beku pulak idea tatkala berdepan dgn pc. almaklumlah my laptop udah k.o nyer lamer...cuma nak dikhabarkan entah mengapa terasa sgt bila menjejak maya ke blog len... apa y aku rase ek? macam2 , mybe ade y seakan aku tak faham kenapa harus ada perasaan tu... aku semacam 'xmboh' care akan perasaan tu...hemm.banyak y telah berlaku dan banyak y aku tak tahu, biarlah...
semoga Allah memberi kekuatan kepada 'mereka2' yang diuji dengan apa jenis ujian pun..beruntungnya mereka, seakan aku mencemburui mereka...bukankah ujian itu sebagai penghapus dosa dan peningkat darjat kemuliaan disisiNya...
dan buat 'mereka2' y lennya..apa nak cakap ek? emm...hehe.nothing!
seakan semua mslh tk pernah ada sepanjang kat umah..seakan2 hilang semua...Alhamdulillah...

No comments: